Początki zastosowania części elektronicznych przeznaczonych dla samochodu to lata 70. Były to głównie elementy związane z układem zapłonowym. Do dziś wiele się zmieniło i elektronika samochodowa jest jednym z ważniejszych układów montowanych w samochodzie o którym większość kierowców dowiaduje się dopiero podczas awarii. Sterowniki, moduły, elementy wykonawcze, czujniki, szybkie magistrale przesyłu danych i wiele innych do prawidłowej diagnozy i naprawy wymagają odpowiedniego zaplecza technicznego jak również doświadczenia ze strony diagnosty.
Firma dysponuje nowoczesnym sprzętem do diagnostyki komputerowej i pełnej obsługi systemów elektronicznych koncernu VAG.
Naprawiamy i diagnozujemy:
- Systemy sterujące silnika/skrzyń automatycznych
- Sterowniki/moduły "comfortu"
- Zestawy wskaźników
- Systemy SRS - poduszek/kurtyn powietrznych
- Systemy wspomagające: ABS, ASR, ESP
- Systemy hamulcowe elektro-hydrauliczne
- Systemy elektrycznego wspomagania kierownicy
- Systemy klimatyzacji automatycznej (climatronic)
Przeprowadzamy również:
- Kodowanie/adaptacje/wymianę sterowników
- Kodowanie pilotów centralnego zamka
- Kodowanie kluczyków (immobilizer)
- Uruchamianie ukrytych opcji (doświetlanie zakrętów, living/comming home, światła do jazdy w dzień, domykanie szyb z pilota, automatyczne ryglowanie drzwi po ruszeniu, wyłączenie kontrolki nie zapiętych pasów, i wiele innych)
- Odczyt faktycznego przebiegu ze sterownika silnika
- Awaryjną regenerację filtra cząstek stałych (DPF)